zondag 27 februari 2011

foto's van de stage.


Dit is het bak fornuis waar al het vlees werd in gebakken.

Hier moest ik al de 900 worsten van elkaar snijden ( het touwtje door snijden)

Hier worden de frieten en de krokketen in gebakken. Dit gebeurt elke donderdag.

Hier zie je de worsten die aan het bakken zijn en achter mij zie je de stoomer waarin alle aardappelen en groeten in gaan.

Dit is de soep ketel. Dit was niet gemakkelijk om het uit te kuisen.

De was bakken waar Natalie en ik vaak stonden maar de laatste 3 dagen was er een groot afwasmachiene gekomen. ( gelukkig)

Soms was het eens feest. :) Hier stond ik vaak om bijvoorbeeld de tomaten te versnijden, vlees,..

Hier zie je het ander stuk.






Ik heb op het einde toch een bloemetje gekregen. :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten