zondag 23 januari 2011

wraak (Het slot voon het verhaal)


De bizzare man kwam dichter en dichter naar tom toe. Tom voelde de spanning. Hij kreeg een heel angstig gevoel. Hij dacht:" Wat gaat er nu gebeuren." Hij snapte er niets van. "Ken je mij niet meer," vroeg de man op een heel mysterieuse manier. "Neen," zie tom. Ik zal het u eens vertellen. Het was ongeveer 15 jaar geleden wanneer ik en men vrouw pas terug kwamen van het ziekenhuis, om naar onze kindje te kijken dat TOEN NOG IN HAAR BUIK ZAT. Maar nu... Tom wist het ineens weer. Hij was net naar huis aan het rijden maar hij was heel er dronken. Hij reed gewoon om de linkere rijstrook om eens zot te doen. Toen gebeurde het. Tegen 100km/u reed hij een rode auto aan. Tom was er niet goed van het bloed druipte af zijn gezicht. Hij besefte half wat hij mis had gedaan maar toch dreef hij een vlucht misdrijf. Zonder te kijken wat er gebeurd was. Hij was er nooit niet goed van geweest. Hij hield dit geheim voor hem alleen. De angst kwam naar boven. Tom wist niet wat zeggen tegen de man die voor hem stond. "Nu heb ik u, je zal niet kunnen ontsnappen ik ga je vermoorden."zei de man woedend. "Maar, maar, eu eueu.."zei tom. "Niets te maar, het is u eigen fout. Je zal mogen boeten voor u groote fout!" zei de boze man. De" man nam hem vast en stak hem onmiddelijk dood met zijn schrep mes. Eindelijk heb ik de man kunnen vermoorden die mijn "liesje" heeft vermoord.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten