maandag 8 november 2010

biografie


 IK ging opzoek naar dit boek omdat het me erg intresseerde om te weten wat Dutroux met haar allemaal heeft gedaan.


Ik was twaalf en fietste naar school, Tachtig dagen in de kelder van Dutroux, Sabine DardenneDit boek is een verslag van de ervaringen van Sabine Dardenne, een van de slachtoffers van Marc Dutroux, door haarzelf opgetekend. Ze beschrijft hoe ze is ontvoerd, opgesloten, en - in vage termen - het seksueel misbruik door Dutroux en wat voor effect dit alles op haar had. Opvallend is hoe haar ontvoerder het vertrouwen in haar omgeving (ouders) ondermijnde en zorgde voor een ambivalente relatie met hem. Ze wordt gered als hij een ander meisje (Leatitia) ontvoert en in hetzelfde huis opsluit

1 opmerking:

  1. Wil je dit berichtje nalezen op taalfouten? Jammer dat je geen eigen foto maakte bij Het Huwelijk. Ik mis nog een welkomstwoordje. Ik kom binnen een week zeker nog eens langs.

    BeantwoordenVerwijderen